مشاوره تضمین کیفیت و مجری تست‌های غیرمخرب

1403/02/10 18:21

حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

نمایشگاه بین المللی


صنعت فولاد و خدمات مرتبط آن یکی از مهم‌ترین صنایعی است که در هر کشوری وجود دارد و باید دقت ویژه‌ای به آن صورت بگیرد. با توجه به اهمیت بالای این صنعت در ایران،‌ هر ساله نمایشگاه صنعت و سازه کیش به‌صورت ویژه برگزار می‌شود. در طول این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌های برتر خدماتی صنعتی از جمله خدمات تست‌های غیر مخرب حضور دارند که هرکدام از آن‌ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.


هدف اصلی برگزاری این رویداد، جمع‌آوری اکوسیستم توسعه این حوزه شامل دبیرخانه صنعت معدن و شورایعالی مناطق آزاد به عنوان متولی، وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی در کنار هم برای طرح مسائل، مشکلات، مزیت‌ها، فرصت‌ها و گام برداشتن در مسیر توسعه است.


تامین مالی این بخش از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است که در این راستا تفاهم نامه و اسناد همکاری بین شرکت های مختلف خصوصی و دولتی، بانک و منابع مالی، سرمایه گذاران بخش خصوصی به امضا خواهد رسید.


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، بانک صادرات ایران، انجمن استصنا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، پارک علم و فناوری پردیس، سازمان منطقه آزاد قشم، پالایشگاه نفت آناهیتا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان منطقه آزاد چابهار، گروه گسترش انرژی پاسارگاد از جمله برگزار کنندگان پنل‌های این رویداد هستند.


ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.